By patrick.h.wessels@gmail.com ve středu 28. srpna 2019
Publikováno v vynikat
Odpovědi 1
záliby 0
Zobrazení 6K
Hlasy 0
Je možné provést tuto funkci vertikálně místo horizontálně? Mám seznam dat, která jsou v řadě, a potřebuji použít vyhledávací funkci k vyhledání odpovídajících dat a vrácení těchto hodnot ve vertikálním seznamu, nikoli vodorovném, jak je uvedeno v odkazu níže.ODKAZ KYTOOLS

 
Pokud vám rozumím správně, používáte funkce SVYHLEDAT k vracení hodnot, ale existují případy, kdy existuje více než 1 výskyt vaší vyhledávací hodnoty a chcete, aby vrátil všechny výskyty namísto pouze prvního.
=INDEX($B$28:$B$20014,AGGREGATE(15,3,(($F$27:$F$20014=$C$1)/($F$27:$F$20014=$C$1)*ROW($F$27:$F$20014))-ROW($F$27), ROWS($J$5:$J5)))
Pokusím se to vysvětlit, jak nejlépe dovedu. Také jsem chtěl vyhledávací vzorec, který by vrátil všechny výskyty této vyhledávací hodnoty, protože v sadě dat bych mohl mít až 10-15 stejné vyhledávací hodnoty. Nejsem odborník na to, co všechno znamená, ale podařilo se mi uvést tyto složité vzorce do práce, takže se pokusím pomoci, jak nejlépe dovedu.
=INDEX($B$28:$B$20014
Toto je sloupec, ze kterého vzorec vrátí hodnotu. Můj list používá tento vzorec ve sloupcích AE. V každém sloupci změním tento sloupec vzorce na jakýkoli, který potřebuji vrátit z mé datové sady.
,AGGREGATE(15,3;XNUMX
Opravdu nebudu dobrý ve vysvětlování proč. 15 a 3 jsou parametry Excelu, které můžete změnit, začněte je psát a Excel vám zobrazí rozevírací seznam možných možností, možná tato 2 čísla nejsou to, co potřebujete, ale je z čeho vybírat.
,(($F$27:$F$20014=$C$1)/($F$27:$F$20014=$C$1)*ROW($F$27:$F$20014))
$F$27:$F$20014 je místo, kde se nacházejí moje data. Konkrétně sloupec F je místo, kde bude moje vyhledávací hodnota umístěna. $C$1 je moje vyhledávací buňka. Ať do této buňky napíšu cokoli, můj vzorec bude hledat tuto hodnotu v F27:F20014 (to zahrnuje záhlaví, která jsou podle mě povinná)
-ROW($F$27), ROWS($J$5:$J5)))